onsdag 9 januari 2008

V75 Färjestad

Andra veckan av nya året med trav varje dag, jag söker mest kusara till V64 och V75 under veckan, senast var det V75 från Färjestad utanför Karlstad där det blev enkelt och ingen utdelning på femmorna med jackpott till helgen som kommer från Jägersro som ser ganska klurigt ut, mer om det senare i bloggen, alltså Färjestad med snöoväder och Kameror som ej fungerar vid upploppet manuella synen skall då avgöra när det händer incidenser som det nu gjorde i lördags då måldommarnämden hellre friade än fällde, (läs krönikan från Pierre hos etrav.se) .
Mina spikar gick in som 2 PRESTIGE som var mycket bra och 4 JODAS JULIA som vann fint med en längd. Tråkiga var sedan att flera favoriter vann där man ju hade garderat och utdelningen på sjuan stannade på måttliga 2195kr V75 Resultat

Då hoppas man på högre utdelning till helgen där jag har ett par fina drag som skall föra våra andelsystem framåt som EMPIRE TILLY i Avd-6 som snart vinner och blir det tungt så finns chansen. JEB FRONTLINE i Avd-5 är i fin form och kan skrälla här. Flera av favoriterna har chans även denna omgång men flera har luriga lägen och det kommer säket att skrälla där. Men var dom kommer har jag ej funderat klart på ännu och dom dragen kommer nog senare i veckan, läste i Micke Nybrinks Blogg att V75 blivit svårare och där håller jag nog med, många gånger verkar strecken vara helt fel ute när vinnaren är klar i dom olika avdelningarna...
Har sveriges Travfolk ingen hum om var vinnare finns? Är det fejkade odds och streck i listor efter att spelsyndikat har överspelat vissa kusar och på så sätt lurar systemet? Ja man kan fundera en del på detta då sådana miljonvinster haglat in under senaste månaderna...Ikväll på Valla V64 så blir min spik JOYFUL LAVEC* grund för systemet. har även en chansspik i HUSAR TILLY Avd-6 då den kusen är bra just nu. Hur det går ser vi ikväll.

Ha en fortsatt fin dag! Vid pennan Webmaster
Januari tips: Bläckpatroner kommer enkelt hem till mig härifrån!
| Här köper jag kontaktlinser
| Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy

Inga kommentarer: