tisdag 30 oktober 2007

V75 Jägersro

Trav och höga förväntningar på omgången som inleddes med favoritseger där jag har garderat Gift Kronos vann lätt med 1½ längd och 100.000 kr in på kontot för ägaren (grattis).
Dagen fortsatte och Avd-2: kom med en liten överaskning med SUPERIOR DUST som vinnare till dryga 7,5 i odds 1 längd före favoriten som kunde ha varit bättre, Flöt på bra och Avd-3: var ARRAS fin som vinnare då Colobianen galopperade bort sig och vi hade tre rätt, wow men vi är ej ensammna om det, 4é kom och vinnaren PLAYBOY SILAS en ny 7 oddsare snuvade min spik GENTLE GIANT med nosen först (oj va dåligt du avslutade loppet Björn Goop) och där rök sjuan. Dagen fortsatte med idel favoritsegrar och ingen utdelning på femmorna 18 kr på sexorna och 717kr på sjuorna.

Lördagskvällen kom och jag kände det som om luften gick ur när det blev klart resultat med låg utdelning och JAckpot på femmorna som underskrev 10kr och jag som alla andra hoppas på miljonerna till helgen från Mantorp travet
Blir det jag som får dom, Ja du då skall det vara på kusar som ingen annan av DE 2 miljoner system tippar på och hitta dit är vår allas önskan...eller hur...
Ha en fortsatt fin dag! Vid pennan Webmaster
Novembertips:
Här köper jag kontaktlinser
| Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy

Inga kommentarer: