torsdag 8 november 2007

V75 Mantorp

Ja då var det dags igen för en datorkrach på grund av VIRUS och TROJANER, man blir så less, VARFÖR min dator? Vad är det som är så intressant för HACKERS att inta min dator? har ju inget speciellt på min burk, en massa information från travet kanske är spännande om du är intresserad av trav men det är väl knappast dom hackers som skickar allt möjligt till mig, Nu har jag en del fina program som hjälper mig och det tar en stor del av veckan att återskapa det som drabbas. ok det var lite gnäll och en förklaring till att denna veckans blogg kom lite senare än vanligt. Nu till det som hände på Mantorp...
Dålig värmning av 5 Klöverkung gjorde väll att jag som många andra kollade vilka andra kusar man hade med, eller vilken man har som reserv ifall man spikat kusen, för nog trodde jag som många i landet att han skulle bli struken MEN "icke sa Nicke" han fick klartecken av BAnveterinären att starta och det första han gör är att stor galoppera? Fa-n vad sur man blivit ifalla det var ens spik och ifall han strukits och havt vinnaren 1 Lovebit som reservhäst ..( Läs vad Pierre anser om detta i hans krönika )

Ja du. sedan i andra avdelningen EN 115 oddsare? vem hade med den kusen i ett sådant lopp med så många kanoner och sådana priser checkar? ( 612.000-306.000 ) Är verkligen sådana topp finalkusar så dåliga i Breeders' Crown - 4-åriga ston, Final? Får stryk av loppet minst betrodda häst? Till och med på andra platsen skrällde det med en dryg 70 oddsare, fem av sex priser togs av skrällar? Bara att gratulera er som hade det. Och vem eller vilka har med en sådan häst i ett sånt lopp? Vi fick en del femmor i utdelning. Har fasiken nästan ingen lusta att fortsätta redovisa för denna omgång då det ser ut som FEJK nästan allt i travet Ja FILMINSPELAT för bästa möjliga höga utdelning så att ännu fler slumpmässiga resultat skall komma så vilken NOVIS som helst med två tärningar (en med 18 siffror och en med 6 siffror) kan slå och vinna miljoners med slantar..., Jag menar det är vi Spelfolket som ser till att travet så kallade Utövare får sina LÖNER SÅ SKÄRPNING FÖR FASIKEN. Bara se fram mot helgens drabbning från Solvalla och Silverhästen m.m. och hoppas på att det finns vettiga banveterinärer ute och att det går schyst till hela omgången. Eller hur?

Ok det fanns väll en del fina saker som hände på Mantorp som i Avd-3: där 4 Acclaim (en av våra spikar) vann på ett väldigt bra sätt och urstarke 4 Commander Crow som imponerade alldeles något fantastiskt och tog sin 14é raka seger, omgången avslutades med snabbe 4 First On Line Sec (it) som segrare och våra spikar gick in men som någon sagt förrut "DE INT SE LÄTT I TRAVEVÄRLA" och 1,8 miljoner i utdelning på sjuan, sexan gav 381kr och femman endast 21kr...
Ha en fortsatt fin dag! Vid pennan Webmaster

Novembertips: Här köper jag kontaktlinser
| Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy

Inga kommentarer: