fredag 22 februari 2008

V75 "Jackpot"

Fredag och jag sitter hemma just nu och kollar startlistorna inför helgens V75 från Solvalla travet med extra millar i potten, flera fina kusar i starfälten och ganska klurigt ta ut spikarna. Kollar även in förra veckans V75 som var från AXVALL med ca.2000 kr till sjuorna men ingen utdelning till femorna. 4 QUARCIO DU CHENE vann i överlägsen stil med flera längder och hade inte 10 VISPA slagit favoriten i Avd-4: så hade det nog blivit en dubbeljackpot då det ej blivit någon utdelning på sexorna heller.

Nu är det 44 millar extra och två spik idéer har jag just nu och det är 2 FORTUNE ACCESS Avd-1: som är i toppform för dagen. Luringen har vi i Avd-7: 4 LONESOME LADAY som skall enligt stallet vara i väldigt fin form för dagen. En spik till kan 5 ACCLAIM vara då han fått bra spår bakom bilen och kan ta ledningen, väl där är det nog det mesta vunnet. I övrigt så är gardera på rådet från mig, gå till eTrav.se ikväll och kolla in tipsen där, finns även ett väldigt spännande erbjudande där med hela 300kr i snabbhetspremie, Här hittar du erbjudandet: Erbjudande eTipsen. v75 tipset Corren.se hittar du HÄR (pdf)
Ute på nätet finns många bloggar, Aftonbladet har Trav365 med fina tips som du kan kolla in. DN finns det travsport och här en kommentar "Upp och ner för Goop" på lördagen fyra V75 segrar på Axevalla men han var sjua i frankrike på söndagen, Läs mer han visar att det blåser hårt i toppen. Han kommer igen nu på V75 Solvalla med flera bra chanser. Nu hoppas jag som många ute i landet på fina slantar på lördag, system och analyserna kommer ut under kvällen, du ser även tips i forumet Läs mer.

Ha en fortsatt fin dag! Vid pennan Webmaster
Februari tips:
| Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy
| Bläckpatroner kommer enkelt hem till mig härifrån!
| Här köper jag kontaktlinserna på enklaste sättet

Inga kommentarer: