onsdag 27 februari 2008

Travtragiskt V64 med V75

Förra veckans "Jackpot" från V75 vill jag ej kommentera då det gick fel hela vägen, det var fasiken helt omöjligt för mig i alla fall, flera av mina kompisar tog harry boy och fick både fem och sex rätt, själv så blev det fyra rätt på alla system (3) sprack i de tre första inledande avdelningarna solvalla V75 resultatet. SUCK...

Har satt mig framför direktsändningen på Atg och laddat med dricka och godis, gjort V64 klart och allt ser bra ut efter flera timmars analysering, Avd-1. går fint. spiken vinner galant, sedan kommer andra och där är man borta fast man har fyra kusar, vad hände? ja du 11 MRS MEYER LANDSKY (DE) vann på ett konstigt sätt, kul för dom men inge bra för mig, sprack, men det kan ju bli fyra femmor och en massa fyror, i avd-3,4 och 5 går det fint men vad händer då? jo du i 6é avdelningen har jag fyra kusar igen och bl.a nr 1 B.W.T.SATELITE* (FI) som ser ut som vinnare då helt plötsligt nr 6 bryter in mot banan och släpper fram 9 VICTORIA GIRL invändigt som då skär mållinjen som vinnare i drygt 22ggr i odds? och var fan kom dem ifrån? har kollat flera gånger på video på upploppet och det ser ut som om nr 9 knuffar ut nr 6 ut ur banan och kan då gå i dennes spår invändigt och vinna loppet? Ja menar att om nr 6 ej brutit ut ur banan så hade nr 1 vunnit loppet. Ser på videon att det borde ej funnits plats just där? Men som vanligt så gör Måldomaren inget åt den incidenten utan friar och vi spelare som föder alla i travsporetn blir lurade på slantarna, skärpning för fasiken. 16 fyror och ser mig blåslagen på mera slantar då mina femmor rök all världens väg. Dessutom rök min DD som jag hade 50 kr på 4-1 som skulle gett en fin slant...ok jag kanske är lite sur och bitter men va fan, jag trodde de va fair play och att sånt ej kunde hända, men ack va fel man hade...

V75 på lördag från ÅbY startlista och nya tag och man skall väl ta två tärningar och slå för att hitta vinnarna då allt tydeligen kan hända.. börjar likna lite nummerspel som lotto och måltipset... har endock några bra spikar på lut som 5 FIA FIKTIV* i Avd-7: som kan bli säker och sedan har jag tänkt gå mot favoriten i Guld och spika bortglömda 2 BLUE CHIP STAR*(US) som har en mycket fin form för dagen. I övrigt så kan man gardera på för fler skrällar då det kan bli hårt i mål i flera lopp. Analyser och system hittar man hos eTrav.se varje fredagskväll vid 21:00 tiden.

Ha en fortsatt fin dag! Vid pennan Webmaster
Februari tips: | Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy
| Bläckpatroner kommer enkelt hem till mig härifrån!
| Här köper jag kontaktlinserna på enklaste sättet

Inga kommentarer: