torsdag 20 december 2007

Åby

God Jul
Förra V75 från Åby Mölndal utanför Göteborg blev den kluriga tillställning som jag trodde, började fint då min spik 11 Earl Tilly gick in i första och andra, tredje och fjärde gick in men seda i femte så small det ordentligt då 14 Paula Logoj vann med hals över min gardering 8 Kan Du Candy så var den dagen förstörd att jag sedan fick in mitt spikförslag 5 Coolman Crown i sjunde var en liten tröst och femmor de satt ändå fint, men sedan läser man att en av dom som fick sjuan (2st) så hade den personen (anonymt via intervjuv) sagt att han spikade 62 oddsaren i 5é avdelningen? ja då undrar man hur i h-vete kan man spika en sådan kuse ??? ja du, nu kommer nästa V75 från Jägersro och då är det väl bara att spika helt andra än favoriter då..om man skall vara med nu i vintertider alltså..då kanske man hinner få lite julklappslantar i utfyllnad nu så här inför högtiden...

Ha en fortsatt fin dag! och God Jul Vid pennan Webmaster
Decembertips: Här köper jag kontaktlinser
| Bli kund hos ATG, få gratis HarryBoy

Inga kommentarer: